Menu
Pilnā versija

Iesaki rakstu:
Twitter Facebook Draugiem.lv

Lielu Latvijas žurnālistu grupu apsūdz par to, ka 2018.-2020. gadā sagatavojām rakstus starptautiskajai informācijas aģentūrai “Rossiya segodnya” piederošiem portāliem.

Aģentūras ģenerāldirektors ir Dmitrijs Kiseļovs. 2014. gadā viņš tika iekļauts Eiropas Savienības sankciju sarakstā. No tā “kompetentās iestādes” secina, ka, sadarbojoties ar “Rossiya segodnya”, esam pārkāpuši sankcijas. Un līdz ar to esam izdarījuši LR Krimināllikuma 84. panta pirmajā daļā paredzēto noziegumu (līdz 4 brīvības atņemšanas gadiem).

Un tagad paskatīsimies uz dokumentu. No tā izriet, ka 2019. gada 22. novembrī Latvijas Uzņēmumu reģistrs reģistrēja “Starptautisko informācijas aģentūru “Rossiya segodnya” kā plašsaziņas līdzekļa “Baltnews.lv” īpašnieku un izdevēju. Kā jums tas patīk?

Tas ir, Uzņēmumu reģistrs neuzskatīja, ka personālās sankcijas pret Kiseļovu attiecas uz aģentūru “Rossiya segodnya”. Un mierīgi sadarbojās ar aģentūru, nododot tās īpašumā Latvijas informācijas resursu.

Mēs arī mierīgi sadarbojāmies. Mēs arī neuzskatījām, ka personālās sankcijas pret Kiseļovu attiecas uz “Rossiya segodnya”. Mūsu pārliecība, ka mēs darbojamies likumīgi, citu starpā balstījās arī uz Uzņēmumu reģistra nostāju. Šāda nopietna valsts iestāde taču nevar kļūdīties!

Bet, ja tā tomēr ir kļūdījusies, kur tad ir krimināllieta pret Reģistra vadību? Tā jau nav kaut kādus tur rakstiņus publicējusi – sekojot VDD un prokuratūras loģikai, tā ir nodevusi zem sankcijām esošās personas rīcībā veselu plašsaziņas līdzekli.

An error has occured