Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Silvija

11.04.2016. 17:37

Nav nekas labs gaidāms ne mums, ne mūsu bērniem.

Atbildēt

Arturs Priedītis

11.04.2016. 10:46

Latvieši ir tipisks piemērs vēsturiski ļoti senai politiskās filosofijas atziņai. Proti, varu nedrīkst dot varai nesagatavotiem cilvēkiem. Varas saņemšana ir vienota ar noteiktu kompetenci varas pielietošanā. Ja nav šīs kompetences, tad varu nedrīkst dot. Vajadzības gadījumā var būt pārejas periods, kad cilvēkus sagatavo varas saņemšanai. Tā rīkojās briti savās kolonijās, "mežoņiem" nedodot varu "otrā rītā uz brokastu laiku". Latviešu etnosam vara tika iedota pirmo reizi un otro reizi bez elementāras sagatavotības. Rezultāts ir zināms. Politiskā nesagatavotība kopsolī ar latviešu etnosā izplatīto zagšanas gēnu, birokrātiskuma gēnu un stulbuma gēnu deva šausmīgu rezultātu. "Āboltiņas grozījumi" pat juridiski neizglītotam cilvēkam liecina par totālu valstisko, tiesisko analfabētismu, kāds var būt tikai mežoņiem.

Atbildēt

ak vai

09.04.2016. 07:58

Bet lauku cilvēki ir naivāki, godīgāki un neizprot blēžu izgājienus.
Ja darbs padarīja mērkaķi par cilvēku, tad kārtīga darba trūkums atkal...paši saprotat.

Atbildēt

ak vai

09.04.2016. 04:04

Dzīvojot pilsētās, piesārņotā vidē, deģenerācija ir neizbēgama. Cilvēki var būt ārēji skaisti, sakopti, bet, kas viņiem galviņās darās?

Atbildēt

(:)

08.04.2016. 22:52

Viss ir elementāri. Redakcijās honorārus par rakstiem aprēķina, vadoties pēc rakstā esošo zīmju (burtu) skaita. Jo vairāk zīmju, jo vairāk naudiņas. Raksts ir pilnīgi bez jēgas, bet tas jau nekas - nauda būs.

Atbildēt

ko te piebilst

08.04.2016. 17:48

atliek tikai piekrist...
kardināli savādāks fašisma termina skaidrojums, nekā Lapsas iepriekšējam "stulbumam" !

Atbildēt

Eklēsijs

08.04.2016. 16:28

»

Murgu kvintesence


Redzi, Tev izglītības par maz, lai saprastu A. Priedītis rakstus. Pie tam, redzams, ka pilnīgi nepārvalsti dzīves pamatvērtības, kuras neievērojot, sabiedrībai agri vai vēlāk ir jāiet bojā. To pašlaik lieliski pierāda Eiropa, kuras absurdās vērtības, kas balstās uz principu - kā gribu, tā maucu, jau redzami iet pretīm iznīcībai!

Atbildēt

Deniss

08.04.2016. 14:54

»

AB

Kurš skaidri domā, tas arī skaidri izsakās


Dārgais latviešu draudziņ, pirms nāc pie cilvēkiem, iemācies pareizi rakstīt. Tavos kļūdainajos teikumos spīd latvisks mežonis.

Atbildēt

AB

08.04.2016. 14:05

Kurš skaidri domā, tas arī skaidri izsakās.
Iespējams, ka kaut kas ir arī pateikts, par ko visi zin, bet uz kopējā gānīšanās fona, raksts faktiski ir nebaudāms.

Atbildēt

deviņpēdis

08.04.2016. 10:06

Liekas ka notiek lapiņā minētā astoņkāja agoniska turēšanās pie vadības kloķiem......bet izskatās ka uzsākusies kustība lai aizmēztu no aprites šo radījumu mēslainē
Izskatās ka atpakaļceļš nav un rādās ka jāgaida amerikāņu reakcija,lai noturētu demokrātiskos procesus sabiedrībā

Atbildēt

DENISS

08.04.2016. 08:13

No Stikla kalna: "Politiskais postmodernisms
Postmodernisma vispusība dzīvē ir viegli novērojama. Nākas novērot arī politisko postmodernismu. Ko tas nozīmē? Pirmkārt un galvenokārt tas nozīmē veselā saprāta trūkumu politiskajā darbībā. Politiķi pieņem absurdus, iracionālus, idiotiskus lēmumus. Lēmumu sagatavošanas procesā netiek iesaistīti speciālisti, kuri varētu attiecīgo materiālu interpretēt saskaņā ar zinātnes prasībām un pasaules profesionālo pieredzi dotajā sfērā. Politiskajā postmodernismā noteikti ietilpst atsacīšanās no pagātnes pieredzes, kā arī jebkādas nākotnes perspektīvas iekļaušana. Kā zināms, postmodernisms neciena ne pagātni, ne nākotni. Ciena vienīgi tagadni. Tāda pieeja atsaucās uz politisko postmodernismu. Politiskais postmodernisms formē politiskās varas postmodernistisko stilu."

Atbildēt

DENISS

08.04.2016. 07:56

No Stikla kalna: "Valsts intelektuālais apjoms
Kas ir valsts intelektuālais apjoms? Atbilde ir zināma. Valsts intelektuālais apjoms ir valsts rīcībā esošais intelektuālais potenciāls – intelektuāļu un inteliģences zināšanu un prasmju kopums. Tas ir kopums, kuru valsts eventuāli var izmantot savā darbībā. No valsts intelektuālā apjoma ir atkarīga visu valstisko procesu kvalitāte. Ja valsts nevar lepoties ar savu intelektuālo apjomu, tad valstiskajos procesos ātri ieviešās nekompetence, neprofesionālisms, aplamības. Valsts intelektuālā apjoma problemātikā noteikti atsevišķs aspekts ir valsts aparāta prasme izmantot vietējo intelektuālo apjomu. Šis aspekts vienmēr ir bijis aktuāls valstiskajos procesos. Tas tāpēc, ka valstisko procesu vadības attieksme pret intelektuālo apjomu var svārstīties no velmes maksimāli izmantot vietējos intelektuālos spēkus līdz politiķu augstprātīgai iedomai atsacīties no vietējo intelektuālo spēku izmantošanas un pašiem tikt galā ar visiem jautājumiem. Neapšaubāmi atsevišķs aspekts ir valsts intelektuālā apjoma ģenerēšana kā speciāls valstisks projekts ar dziļu perspektīvas apziņu. Praktiski tas nozīmē, ka valsts aparāta darbībā ietilpst mērķis iesaistīties intelektuāļu un inteliģences spēku apzinātā formēšanā, veidojot specializētas mācību iestādes, atlasot un atbalstot spējīgus jauniešus, atbalstot zinātniskos pētījumus utt. Valsts intelektuālā apjoma kāpināšana ir tāds pats valstiskais pienākums kā visi citi valstiskie pienākumi izglītībā, audzināšanā, zinātnē."

Atbildēt

Kūlijs

08.04.2016. 06:32

Varbūt pat piekristu, ja būtu spēks šādu bezfaktu murgu izlasīt līdz beigām.

Atbildēt

Elmārs

08.04.2016. 00:41

Rakstu novērtēju negatīvi, jo tiek papļāpāts par to ko ikviens redz un saprot, ja vien tā apziņu nav aizēnojis alkohola un narkotiku mākonis. Pietrūkst šī autora rakstītajam cēloņsakarību meklējumu. Kam tāda kolchoznieka, traktorista līmeņa papļāpāšana var būt noderīga un ko autors tādejādi cenšas panākt?
Par tautu un etnosu definīcijas tiek aizskartas, bet kur autora paša loģiskie secinājumi par to vai latvieši vispār pēc tādām definīcijām būtu pieskaitāmi etnosam vai tautai? Vikipedija, uz kuru, šķiet, reizēm atsaucas arī šādu rakstu autors tādejādi apliecinot ticamību tam informācijas avotam, tautu definē kā etnisku grupu, kurai ir kopīga valoda, kultūra, teritorija, reliģija un vēsture.
Jautājuma būtība ir - vai par tautu var uzskatīt etnisku grupu, kurai nav kopīga kāda no uzskaitītajām pazīmēm, piemēram reliģija? Kuri ir pieskaitāmi latviešu tautai – tie kas tic evolūcijas teorijai vai tie kas tic kosmiskajam saprātam (Dievam)?
Par deģenerātiem un īpatņiem, kādi izlaužas pie varas, autors tāpat neuzrakstīs labāk kā to jau ir izdarījis Grigorijs Kļimovs.
Raksta pēdējā rindkopa ir laba, teicama tā būtu, ja būtu pateikts par ko šobrīd ir uzskatāma Latvija, kura nu ir bez savas naudas, bez cilvēku ticības nākotnei, bet ar Satversmi, kura neatbilst dzīves realitātei.

Kādēļ portāls vairs nepublicē docentes Olgas Četverikovas lekcijas? Vai tādēļ, ka, atšķirībā no šeit, portālā, publicēto autoru garadarbiem, docente tomēr atrod cēloņlikumsakarības, tai skaitā skaidro kam bija vajadzīgi terora akti Eiropā un kādi grozījumi tiks ieviesti likumdošanā

Atbildēt

Betānija

07.04.2016. 21:41

Paldies, A. Priedīša kungs! Aizgāja līdz kaulam! Ģeniāla pašreizējās Latvijas situācijas, darbības un domāšanas analīze! Šis teksts derēs nākotnes vēstures grāmatām. Vienīgais, ja nākotnē vēl būs kāds latvietis, kam savas zemes vēsturi mācīties!

Atbildēt

Ukio

07.04.2016. 21:37

Kas ir LR? Latvijas radio? Lielie Rukši? Lejasciema Raibais?

un vēl ļoti, ļoti, ļoti interesē tā viela ko Priedītis lieto.

Atbildēt

jurka

07.04.2016. 21:35

Fašisti neizspiež savu tautu no valsts,mākslīgi uzturot nabadzību,sociālo nevienlīdzību.Tas ir profesionālu kolaboracionistu lauciņš,kuri arī ir šo grozijumu palīdzību izmisigi,ar pēdējiem spēkiem turas pie varas un budžeta.Saviem audzēkņiem viņi īpaši neuzticas.

Atbildēt

derdz

07.04.2016. 19:27

nja tā ir nacionalisms, ir koks ar diviem galiem. No vienas puses, tas ir labi ka katra tauta ir patriotiska par sevi, utt., bet no otras puses nacionālisms var kļūt par radikālu fašismu, tīši vai netīši izraisīts.

Atbildēt

..

07.04.2016. 19:25

»

Nu re

Tad jau pats šo valsti noliedz. Par ko tad lepojies? Par savu veselību


:) Kā var noliegt valsti, kuras nav? Viņa varēja būt, bet viņas nav. Par ko tur lepoties?

Atbildēt

Nu re

07.04.2016. 19:17

»

..

Tiešām. Man nav pienākums atbildēt uz visiem jautājumiem. Tāds ir (neesošas) valsts amatpersonām, bet ne man


Tad jau pats šo valsti noliedz. Par ko tad lepojies? Par savu veselību?

Atbildēt

ja kas

07.04.2016. 18:56

Ir etiķa esence.

Atbildēt

..

07.04.2016. 18:47

»

Vai tiešām?

Uz otro jautājumu neatbildēji


Tiešām. Man nav pienākums atbildēt uz visiem jautājumiem. Tāds ir (neesošas) valsts amatpersonām, bet ne man.

Atbildēt

Laikam

07.04.2016. 18:38

»

Vai tiešām?

Uz otro jautājumu neatbildēji


jau beigts...
Diez vai līdz grozījumiem Krimināllikumā izvilks :)

Atbildēt

Vai tiešām?

07.04.2016. 18:36

»

..

Ilgāk par tevi, esi drošs


Uz otro jautājumu neatbildēji

Atbildēt

Nezinu vai viss

07.04.2016. 18:35

»

..

Nu, personīgo pieredzi studijā nelikšu... :) Bet, ar to nedomāju noniecināt šo rakstu. Te viss, pēc būtības, pareizi. Spēcīgi un pareizi. Līdzīgi kā šajā klipiņā (ar krievu subtitriem) https://goo.gl/msf8mM


par to ko apraksta par notiekošo Krievijā neņemos spriest, bet par to kas Latvijā- pilns rublis. Un links labs . Simtniekā

Atbildēt

..

07.04.2016. 18:33

»

Vai tiešām?

Pilnīgi ne reizi? Pats tam tici


Ilgāk par tevi, esi drošs!:)

Atbildēt

..

07.04.2016. 18:22

»

Murgu esence


Piekrītu, esence. Bet, vai tu zini kā menti pēc prokuroru un citu mēslu pasūtījuma slepkavo cilvēkus Latvijā? Dod Dievs tev to neuzzināt!

Atbildēt

..

07.04.2016. 17:39

»

piektdiena.. priedītis.. kā vienmēr..

Piemērus studijā


Nu, personīgo pieredzi studijā nelikšu... :) Bet, ar to nedomāju noniecināt šo rakstu. Te viss, pēc būtības, pareizi. Spēcīgi un pareizi. Līdzīgi kā šajā klipiņā (ar krievu subtitriem) https://goo.gl/msf8mM.

Atbildēt

07.04.2016. 17:23

»

piektdiena.. priedītis.. kā vienmēr..

Piemērus studijā


Piektdiena, priedītes, piedirsts, bet alga no Pietiek Priedīša kontā saskaņā ar līgumu!

Atbildēt

07.04.2016. 17:22

»

..

Ha! Beidzot, autors kļūdījās! "Latvijā bez krāpšanās nav iespējams ne tikai bizness, bet arī elementāra materiālā pārticība" Ir! Taču tas prasa neadekvātu spēku atdevi, par ko nākas nožēlot vēlāk. Un ne katram šie spēki ir. Bet ir iespējams


Priedīša stratēģija ir nožēlojama - viņš savos rakstos izmanto vienu un to pašu shēmu. Sāk neitrāli, it ka jaunradoši, tad iemidzina ar daudzvārdību, beigās apstiprina savu hipotēzi, lasītāju ievedot muklājā - cik latvieši un Latvija ir nožēlojami attiecībā pret ebrejiem un krieviem. Pakaries, Priedīti! Kas, tev suņabērns, maksā?

Atbildēt

07.04.2016. 17:18

Īpašu analīzi pelna A.Priedīša atpalicība, kura jau robežojas ar infantīlismu, kuru viņs kompensē ar grafomāniju. Var tikai pateikties, ka PIETIEK vēl viņu publicē. Es šādus murgus varētu producēt katru mīļu dienu, bet pat nevēlos, ka mani publicē.

Atbildēt

Gatis H.

07.04.2016. 17:12

Kolosāli pareiza aina! Es piekrītu visam.

Atbildēt

..

07.04.2016. 16:31

Ha! Beidzot, autors kļūdījās! "Latvijā bez krāpšanās nav iespējams ne tikai bizness, bet arī elementāra materiālā pārticība" Ir! Taču tas prasa neadekvātu spēku atdevi, par ko nākas nožēlot vēlāk. Un ne katram šie spēki ir. Bet ir iespējams! :)

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: